Veelgestelde Vragen
   Helpdesk

Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien je problemen ondervindt of geen antwoorden kunt vinden op je vragen in deze help sectie.

Je kunt ons bereiken op verschillende manieren:

1) Via het Servicepunt: Je kunt ons 24 uur per dag een bericht insturen en je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord. Het is belangrijk dat je jouw gebruikersnaam en de vraag duidelijk stelt in de melding, hoe meer informatie je ons geeft hoe makkelijker wij je kunnen helpen. Meldingen met scheldpartijen of bedreigingen worden niet beantwoord.

2) Via de lobbychat: Je kunt een 'Spelpunt' medewerker aanspreken in de lobby van een spel op Spelpunt. Deze zijn regelmatig online te vinden. Medewerkers kun je herkennen aan een rode ´G´ voor hun naam. Hou er rekening mee dat medewerkers vaak druk bezig zijn met werkzaamheden en dus niet altijd kunnen reageren.

Rapporteer/Contact:

Contact
Adres:

Spelpunt Administratie
Gevers Deynootweg 93G
2586 BK Den Haag
Nederland

070 4272970 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 - 17.30)

Betalings vragen en problemen:

Contact

   Waar kan ik de regels van de spellen vinden?
   Hoe voeg ik vrienden toe aan mijn vriendenlijst?
   Wat zijn XP, Levels en Medailles en hoe werken ze?
   Wanneer ontvang ik een gift?
   Hoe koop ik munten of abonnementen?
   Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoop krijg?
   Wat zijn de systeemeisen om te spelen op GamePoint?
   Welke spellen kan ik spelen op een tablet of mobiel?
   Wat moet ik doen als een spel niet laad?
   Wat is de beste manier om verbindingsproblemen te voorkomen?
   Hoe verander ik mijn persoonlijke instellingen zoals mijn wachtwoord en e-mail?
   Hoe verander ik mijn profielfoto?
   Hoe stuur ik een privé bericht?
   Hoe blokkeer of rapporteer ik een andere speler?
   Hoe kan ik mij aanmelden voor vrijwilliger of tester op GamePoint?