GamePoint Bingo Update voor smartphones en tablets

GamePoint Bingo Update voor smartphones en tablets
Ons team heeft de afgelopen 2 weken weer hard gewerkt aan enkele updates die de werking van de app verbeteren.

Het is altijd een goed idee om te zorgen dat je de laatste versie van GamePoint Bingo hebt. Zo weet je zeker dat je gebruik maakt van alle laatste updates. Klik hier als je een Android telefoon of tablet hebt. Klik hier als je een iPhone of iPad hebt. 

Alle updates zijn zowel op Android als iOS doorgevoerd:


Verzamelingen

De verzamelingen zijn nu toegevoegd aan het snelmenu, hierdoor hoef je niet meer terug naar een lobby om bij je verzamelingen te komen. Klik rechtsboven op de 3 streepjes om het menu te openen.

Kamerlijst
Het scrollmenu om naar andere kamers te gaan toonde slechts 3 kamerwaardes, nu kun je lekker vloeiend doorscrollen.

Superbingo's
In sommige specifieke gevallen stopte de app ermee als er een SuperBingo ronde startte. Dit is opgelost en we willen iedereen bedanken die contact met ons heeft opgenomen om dit aan te kaarten!

Bingokaarten
De kaart waarmee je speelt werd kleiner wanneer je de chat open had staan. Handig, zo kan je tenminste doorspelen. Het probleem was dat de kaart niet altijd kleiner werd  Dat is nu aangepast zodat je kan chatten en spelen tegelijk.

Van tijd tot tijd geeft GamePoint de laatste kaart gratis wanneer je alle kaarten voor die ronde aanschaft. De volgende keer dat dit evenement er weer is zal het een stuk makkelijker te zien zijn of de laatste kaart gratis is.

Munten in de balans
Soms werd het aantal Munten niet netjes weergegeven in je balans, omdat het vakje te klein was. Nu ziet het er weer netjes uit voor spelers met een hoge Muntenbalans.

Resultatenscherm
Het resultatenscherm bleef soms net even te lang staan waardoor de kaarten voor de volgende ronde niet goed weergegeven werden. Niet echt handig, maar gelukkig opgelost.

GamePoint Casino
GamePoint Casino bevind zich nog in de testfase. Het bevat een aantal mini-games die alleen te spelen zijn op de GamePoint Bingo app.

Soms kwam er een extra scherm over de Casino spellen en die ging niet meer weg. Opgelost!

Als je even geen internet had tijdens de extra bal in Royal Keno, dan werden het aantal Munten niet goed weergegeven. Dat moet niet meer voorkomen.

Blackjack kon vast lopen als je naar een ander Casino spel ging terwijl je op 'double' had gedrukt. Dit is ook opgelost.

Heb je een suggestie of een update die jij zou willen zien in de mobiele GamePoint Bingo app?

Laat het ons dan weten en laat een bericht achter.

Mister_Solo -
Het kan aan mij liggen, al is dit niet erg waarschijnlijk.......waar lees ik tijdens een spel bingo in welke kamer( naam of waarde) ik me bevind????

En verder valt het mij op dat de oranje kleuren nogal ongelukkig gekozen zijn, de info die daarin staat is slecht leesbaar
Golo - 19 March, 2018 2:57 PM
Op de mobiele app zie je niet in welke kamer je actief aanwezig bent als je al in het spel zit. Je kiest vooraf een kamerwaarde via de carousel (waarbij je naar links of naar rechts scrollt) of via de Roomlist (kamerlijst) rechtsonderin de carousel. Daar kun je een specifieke kamer selecteren.

Zou je liever willen dat het ook ergens in het spel zichtbaar zou zijn in welke kamer je zit? Of maakt het je eigenlijk niet veel uit en was de vraag meer uit interesse?

Wat betreft dat Oranje; had dat betrekking op de kleuren in dit nieuwsbericht? Zo ja, dan is dat aangepast (misschien even de pagina verversen). Zo niet, dan weet ik niet precies wat je bedoeld
Mister_Solo -
Sorry Golo, maar vind die kamernaam wel essentieel in het spel...dat is wat mij betreft een basisbeginsel van het spel/de app.

Wat betreft de oranje kleuren...doel ik ook op de app( daar hebben we het toch over).

Groetjes
_lovelight_ -
Het is wel heel leuk chatten en spelen tegelijk op de telefoon of tablet, maar niet erg handig. Als je wat wilt typen komt het toetsenbord in beeld over de kaarten waar je mee speelt. Op de telefoon is het wel heel erg klein allemaal. Chatten doe ik daar in elk geval nooit. Voorkeur toch altijd nog mijn pc, maar die kan ik niet meenemen onder de arm .
teefje -
In de mobiele app is de tijd die je kan zien voordat je nieuwe munten ontvangt klein aangegeven. Zou dit wat groter kunnen in de vogende update?
Wouter - 19 March, 2018 7:07 PM
Hi,

Bedankt voor de tip!
Het is op kleinere telefoons soms een beetje proppen. Ik zal het doorgeven aan de jongens en meisjes van Bingo en vragen wat ze eventueel kunnen doen.
VERRASSEND_HOOR -
hebben jullie alleen de gamepoint app veranderd?Heb nu op mijn pc dat het beeld niet meer past staat er niet helemaal meer op (scheelt misschien een cm maar toch ,)en nee heb niks aan de beeldinstellingen veranderd stond altijd al op 100% moet hem nu op 90% zetten maar dan word het wel erg klein.
Wouter - 19 March, 2018 6:53 PM
Hoi VERRASSEND_HOOR.

Bedankt voor je feedback. We hebben hier meer spelers over gehoord en hebben het probleem gevonden. Zoals het er nu naar uit ziet zal het deze week nog worden opgelost.
Flippos2 - 19 March, 2018 4:48 PM
De laatste updatevande week hadden ze een borreltje gehad 15krt ipv 10 je krijgt wel 10 en bent ook voor 10 aan munten kwijt dus dat is dan het geluk .
Een tip :de ballen lijst iets naar boven doen is nog ruimtedaar want de onderste ballen worden door de gewonnen lijnen bedekt.
Hoeveel te gaan mag ook wel erbij ondanks het lijntje nu er om heen wat soms niet helemaal zuiver werkt.
Maar ik kan wel door gaan voor meer dingetjes maar het bingo team moet zelf ook koppie er bij houden .
Heb wat hier boven staat aan jullie doorgegeven fijne speelplezier iedereen
Wouter - 19 March, 2018 7:11 PM
Hai Flippos2,

We moesten kiezen tussen de bug die je noemt en het oplossen van de bug met de SuperBingo. We hebben gekozen voor de SuperBingo bug.
Bij een volgende update nemen we het aantal kaarten mee zodat dat ook opgelost is.
ArchivedUser6457b033b80b2 -
gefeliciteerd?? als het net zo goed werkt als op spelpunt op de computer dan verwijder ik het snel van de tel en op tablet het is een grote puinhoop waar ik ook mee speel iets winnen is er al 2 maanden niet meer bij weet kan niet altijd winnen maar dit loopt de spui gaten uit
pappabear2 -
krijg elke x mail dat de super op mij wacht wat een bull sjit 250 euro armer 188 supers meegedaan welke bedoelen jullie dan?
Mister_Solo -
Klopt, word ook gestoord van die onzin pushberichten die iedere dag komen, slaat helemaal nergens op
Wouter - 20 March, 2018 10:24 AM
Hoi pappabear2,

De meldingen zijn er om je informatie te geven over evenementen of acties en bedoeld als geheugensteuntje.
Mocht je er meer informatie over willen dan kunnen we je via het Servicepunt of via de telefoon verder helpen. We zijn elke dag tot 22:00 uur bereikbaar via 070-4272970.
brianwessel22 -
De casino spellen ook naar de computer brengen :D
_lovelight_ -
Is het iemand al opgevallen dat als er een horizontale of vertikale lijn valt op de bingokaart het verkeerd wordt aangegeven op de tablet? Als de horizontale lijn valt dan zie je bovenin dat de vertikale lijn gevallen is en zo is het dus ook met vertikaal, dan wordt er aangegeven dat de horizontalelijn is gevallen. Beetje raar uitgelegd, maar let er maar eens op als er een lijn valt.
_lovelight_ -
O ja, is het misschien mogelijk om in de app iets in te bouwen zodat je nieuwsberichten ook op je telefoon of tablet kan lezen? Of is dat er al en zie ik het over het hoofd? Ik speel meestal op de pc, maar het zou wel handig zijn om het nieuws ook via de app te kunnen lezen.
Wouter - 20 March, 2018 2:37 PM
Het is jou en meerdere spelers opgevallen. We willen iedereen bedanken voor het doorgeven er gaat zo snel mogelijk aan gewerkt worden.
Senneke4 - 20 March, 2018 5:56 PM
Vraagje mijn scherm is donker aan de zijkant en ook de balk waar ik mee naar een ander spel kan,heb cookies al verwijderd wie kan me helpen?

Groetjes Senneke
Senneke4 - 20 March, 2018 5:59 PM
Oh ja en als ik op deze pagina zit is het wel goed .Maar als ik nu naar dobbelen of bingo ga dan is het weer zwart.
Wouter - 21 March, 2018 9:34 AM
Hoi Senneke4,

Heb je het probleem nog steeds? Ik zie namelijk dat je na je bericht nog diverse spellen hebt gespeeld. Mocht het niet werken neem dan gerust contact op met de helpdesk of bel. We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272972.
AdVerbatim -
Kunnen we na deze uodates dan eindelijk de kamers om pokertournooien te spelen weer bijwerken en openen?
Wouter - 21 March, 2018 9:36 AM
Hoi AdVerbatim,

Ik zal gelijk met de deur in huis vallen. Er is nog geen update met betrekking tot de pokertoernooien. Het is nog onbekend hoelang het gaat duren.
sandra926 -
kan beeld niet meer op voledig scherm zetten ?
PatriciaV183 -
als je bingo hebt moet je dat dan aan de zijkant melden of niet want die ben een beginner en die ballen gaan nog te snel as ik dan ook nog moet typen
Wouter - 21 March, 2018 9:37 AM
Hoi Patricia!
Welkom!
Bij GamePoint Bingo wordt het automatisch doorgeven en hoef je niet te melden dat je een prijs hebt. Zo kan jij je volledig richten op de nummers.
Djangojango1 -
oke leuk allemaal ...maar wat als je op een laptop speeld ....wat een rare site overal ... klopt dat ? of doe ik iets fout bij dobbelen zie ik 2 rare blokken onderin.. bij bingo moet je alles groot zetten ..vind het gek allemaal ...
Wouter - 21 March, 2018 9:42 AM
Hi Django,

Als je dit nog steeds hebt zou je dan contact op willen nemen met de helpdesk. We zijn erg benieuwd wat het probleem precies is en willen het graag met je oplossen.
We zijn bereikbaar via het servicepunt of via de telefoon op 070-4272970.
Mister_Solo -
Kan er in vervolg bij een actie de datum vermeld worden, aangezien er nu vaak staat ''vandaag'', en vervolgens komt de banner met de tekst vandaag meerdere dagen in beeld, dit schept nogal onduidelijkheid.

Zoals op moment ''Superbingo avond vandaag", dat was gister of is vandaag weer??
Wouter - 21 March, 2018 11:53 AM
Hi Solo,

We geven het vaak vooraf aan een evenement wat de datum is. Wanneer het evenement er dan is maken we er vandaag van.
In het algemeen mag je er vanuit gaan dat als er in de ochtend staat 'vandaag' dat het die dag is.
Rachelle5 -
zeur niet zo solo
JOOPEURO -
waar voor word deze sits niet op geslagen./
JOOPEURO -
hoe ken dat steeds de zelde bingo heet draaien juli die ballen om
JOOPEURO -
al die vrouwe hebben het meeste geluk./
Mister_Solo -
@Wouter, in het algemeen ervan uitgaan dat vandaag ook werkelijk vandaag is op Gp is niet waar !

Ik kan je talloze voorbeelden voorschotelen....voorheen werd een evenement op de nieuws pagina aangekondigd, dat gaf duidelijkheid. Ook huidige actievoorwaarden gaven, na meestal een aantal verbeteringen volop duidelijkheid.

Mijn inziens is het toch juist wenselijk dat het voor een ieder zo duidelijk genoeg is toch?

En doe a.u.b wat aan die hardnekkige bug'' Error Occured, Nickname already in use, begint nu wel erg vervelend te worden.
Mister_Solo -
Om daarop aan te sluiten...mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe het met de tijd /klok is bij Gp?

Opwaardeeracties die nog 10 minuten lopen, en dan een half uur op een laatste minuut blijven staan, log je opnieuw in, is je persoonlijke aanbieding opeens weer 4 uur geldig

Er is geen touw aan vast te knopen , sprake van een bugje? Graag oplossen aub, want dit geeft ergenis bij klanten.
Wouter - 21 March, 2018 5:14 PM
Het gaat goed met de klok, bedankt voor het vragen!

Zoals je gemerkt hebt het afgelopen jaar hebben we meer aanbiedingen en meer diverse aanbiedingen. Dat hier en daar een timer net niet helemaal lekker staat kan dan gebeuren. We leren van elk evenement en van elke situatie.

Dit begint een beetje offtopic te raken mbt tot de GamePoint Bingo App dus als je nog meer vragen/opmerkingen hebt stel ze dan gerust via het Servicepunt.
jankel -
ik wel hebben mijn nieuwhuis
AlwaysTheSame - 27 March, 2018 11:38 PM
He altijd leuk, halen ze je reactie weg als het te negatief word Nou bij deze nog een keer Update die kansgenerator maar eens als die bestaat of laat hem werken!!!
Wouter - 28 March, 2018 9:20 AM
Hoi AlwaysTheSame,


Voor vragen/opmerkingen over het spelverloop kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We kunnen je dan uitgebreid te woord staan en een persoonlijke, heldere uitleg geven.


We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272970.
yvonne216 -
Ben bang dat mijn berichtjes niet overkomen, ik heb sinds 3 dagen problemen met spellen oploaden, heb adobe gedownload en chroom ben al uren bezig geweest ik weet het niet meer...... help
Wouter - 29 March, 2018 12:59 PM
Hoi yvonne216,

Onze helpdesk kan je hier prima verder mee helpen, het snelst bereik je ons via de telefoon. We zijn elke werkdag tot 22:00 uur geopend en bereikbaar op 070-4272970. We hopen snel van je te horen.
Mister_Solo -
Gamepoint, volgens de app bezit ik het dubbele aantal munten dan wat ik bezit zodra ik inlog op mijn pc , er gaat dus ergens weer iets mis, heb ik nu bug nummer 145 ontdekt?

Ik ben in het bezit van de meeste recente geupdate Gp app

Tip: zet vol in op het repareren van de vele bugs !
Wouter - 3 April, 2018 8:18 AM
Hi Mister_Solo,

Dit is een bekende bug die meegenomen wordt in een van de volgende updates van de Bingo app.
girlpower1961 -
alles komt bij mij beetje over alsof jullie lak aan de spelers hebben , waar jullie toch afhankelijk van zijn , jullie voeren maar veranderingen door , die soms niet te goede komen ,maar daar hebben jullie schijt aan, de spelers waar jullie van afhankelijk zijn , moeten het er maar mee doen , of ze t leuk vinden of niet , je mag een reactie geven ,maar we luisteren er toch niet naar
Wouter - 6 April, 2018 9:52 AM
Hi girlpower1961,

De feedback of reacties die we krijgen van spelers is voor ons erg belangrijk. Zo weten we wat er speelt en wat er aangepast kan worden. Het is wel zo dat er net zoveel meningen als spelers zijn en dat betekent dat we niet elke feedback direct kunnen doorvoeren. Dat wilt trouwens niet zeggen dat we de feedback negeren of dat we niet luisteren. Zo luisteren we nu ook naar jouw feedback.