Deel je mening met ons!

Deel je mening met ons!
Het klantenservice-team van Spelpunt staat voor jullie klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Wij willen jullie altijd zo goed mogelijk helpen, en om dat te bereiken, hebben wij jullie mening nodig!

Als je in het verleden contact met onze klantenservice hebt gehad, vul dan onze korte enquête in en maak kans op GRATIS Munten!

Je vindt de enquête HIER.

Bedankt en veel plezier op Spelpunt!

LOPJE125 -
Ingevuld eens kijken wat het ons brengt
KarlGP -
Hey LOPJE125, bedankt voor het invullen!
SybillaWcVrees1 -
de vernieuwing van de site is het er niet op vooruit gegaan met het oude won ik nog weleens nu om wat voor punten ik ook speel alleen maar verliezen en zeker als je tegen hoge speeld met veel punten vreemd dat die altijd winnen en zou graag zien dat je de chat helemaal uit kon zetten je kan er ook niet naar kijken wat er gezegd wordt maar je wordt ook veel lastig gevallen die zelfs op een spelletjes site zitten mafklappers daar zijn genoeg andere site,s voor zo dat was mijn zegje doeggggggggggggggggggg
KarlGP -
Deze enquête gaat dan wel over onze klantenservice, maar toch bedankt voor je input Sybilla! Je kan "mafklappers" ook altijd blokkeren, zodat jij tijdens het spelen gewoon gezellig kunt chatten
Marodina -
Ik erger mij vaak aan de chat in slots, de reden is dat er altijd een enorme onzin of scheldwoorden worden gebruikt. Dan heb ik het nog niet over de sex. Dat hoort niet op een spelletjes site.
Ik wil jullie vragen hier iets aan te doen ik heb wel een tip:
Maak een scherm zoals bij de bingo waarop staat: " In deze chat zijn alle talen toegestaan."
Zorg ervoor dat je geen klanten in de kou laat staan door deze frustraties, veroorzaakt door spelers, die denken dat ze belangrijk zijn.
Een andere tip zou ook verhelderend kunnen werken, chat uitschakelen. Wel zelf kunnen chatten met medespelers die in je msg kunnen komen. Of de klantenservice.
Met vriendelijke groeten en ik hoop dat ik in de toekomst nog veel spelplezier mag ervaren,
MARODINA
KarlGP -
Bedankt voor je heldere feedback, Marodina Als je nog opmerkingen en verbeterpunten voor onze klantenservice hebt, hoop ik dat jij ook onze enquête invult.
Kopiko -
heb mijn mening net gestuurd en dat is niet de eerste keer dat ik dat gedaan heb, weet wel als het zo blijft dat je na drie of vier uur spelen 1 x een lijntje met de bingo wint het voor mij niet meer hoeft.
En het invullen van die enquête zie ik geen nut van.
Het wordt eens tijd dat de toevalsgenerator bijgesteld wordt.
KarlGP -
Kopiko, deze enquête gaat over onze klantenservice en niet over onze toevalsgenerator. Als je dus feedback voor onze klantenservice hebt, dan hoop ik dat je alsnog je mening via de enquête met ons deelt
heeeebingo -
hallo sp.jullie zijn een leuk en een goed site,anders verveel ik me rot,alleen moeten mensen niet schelden bah.ik win ook nooit maar schelden helpt niks.alles is leuk geworden.dus ga zo door succes daar
KarlGP -
Heeeeeebingo, dankjewel! Als je nog feedback voor onze klantenservice hebt, hoop ik dat je de enquête al hebt ingevuld of nog gaat invullen
bjd3 - 11 July, 2016 6:14 PM
Ingevult...zal mij benieuwen wat jullie ermee doen. Als ik moet gokken...NIKS.
DarrickGP -
Hi bjd3, bedankt voor het invullen! We maken natuurlijk niet zomaar een enquête, dus we waarderen zeker de antwoorden die jij en andere spelers in de enquête geven!
OmaCissy -
Ik ben tot vraag 2 gekomen. Als ik zelfs in enquetes taalfouten tegen kom, dan zal het analyserende vermogen ook wel niet zo hoog liggen. Ben dus maar gestopt met invullen.
J_O_A_N -
Triest, te triest voor de woorden dit, zelf een onderzoekje in elkaar flansen en dat zit dan vol met fouten, dus ik hou mijn opbouwende kritiek maar achterwege
Mister_Solo -
Ik heb mijn mening gegeven via de enquete, helaas met zeer lage cijfers moeten beoordelen
DarrickGP -
Bedankt voor het invullen van de enquête! Elk cijfer telt, dus ook jouw beoordeling is waardevol!
Marodina -
Markus GP ik heb de enquete al ingevuld rond de klok van 15.30 uur.
Marodina
hartendrenth -
gisteravand gesproken met een dwaas bij spelpunt die uit Limburg komt.
Deze dwaas wist niet waar Drenthe lag.
Meer van deze idioten aan trekken spelpunt.
Laantje5 -
Ik vind het leuker er uit zien en qua spel is er niets veranderd. Je kan je spel spelen zoals het altijd ging. Dus ik ben positief
KarlGP -
Dat horen we graag Als je nog iets over onze klantenservice wilt zeggen, dan nodigen wij je uit om onze enquête even in te vullen (als je dat nog niet hebt gedaan).
roelie12 -
nummers erbij zetten waarop de prijzen vallen
KarlGP -
Bedankt voor je feedback, roelie12! Als je nog input voor onze klantenservice hebt, dan zouden we het tof vinden als je ook de enquête invult (als je dat al niet hebt gedaan)
_lovelight_ -
Leuk zo'n enquête over de klantenservice, maar wat heeft een vraag er mee te maken of je vrienden en familie deze site zou aanbevelen. Ik heb trouwens ingevuld dat ik deze site niet snel aan vrienden of bekenden zou aanbevelen. Dit, omdat ik vind dat er ondanks het scheldfilter nog steeds vaak gemopperd, gevloekt en gescholden wordt. Geen goede reclame lijkt me.
Zelf speel ik met veel plezier, maar erger me best wel aan het nare gedrag van enkele medespelers.
Blocken is een optie, maar zou in principe niet nodig hoeven te zijn.
KarlGP -
Bedankt voor je het invullen en voor je eerlijke mening, _lovelight_. Onze klantenservice draagt bij aan de total ervaring van spelers op Spelpunt, en daarom horen we ook graag of spelers ons aan vrienden of familie zouden aanbevelen.
Het voor iedereen gezellig houden is heel belangrijk voor ons, maar helaas kunnen wij zelfs met onze systemen niet overal tegelijkertijd zijn. Wij vragen onze spelers daarom ook zelf een bijdrage te leveren aan een positieve sfeer, en ongepast gedrag zo snel mogelijk te melden. Wij doen ons best om het ergste gedrag te voorkomen en als nodig te straffen, maar vragen ook van onze spelers het gezellig te houden
midko5 -
IK WIL MIJN MIDKO5 VIP VERLENGEN. DOOR EEN ONGEVALLETJE HEB IK GEEN EMAILS KUNNEN LEZEN. IK HOOP DAT DIT OOK GOED OVERKOMT.
GROETJES LIA VAN MIDDENDORP
KarlGP -
Hey midko5! Stuur ons even een bericht via het Servicepunt, bel ons of spreek een medewerker van ons in de chat. Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen
heide_struikje -
Het faciliteren van de chat voor een radiostation, vind ik de grootste blunder van spelpunt. Het enige wat nog telt is dat radiostation.Het polonaise flooden loopt soms de spuigaten uit. Als je er iets van zegt dan kun je oprotten. En wil je hoppen dan kan dat niet en je krijgt geen medewerking van een medewerker om te hoppen.
J_O_A_N -
tja een slotsleven is bikkelhard op sp hahahhaha
J_O_A_N -
waarom zou ik eigenlijk een klantvriendelijkheidsonderzoek ondersteunen??
Er is nog zoveel, dat beloofd werd en niet is nagekomen.

a. kamers met 6 kaarten bij bingo, veel te klein en niet te lezen, bij de invoering is verteld, dat het niet lukte om ze op het oude formaat in te voeren, men zou verder zoeken naar een oplossing.
Hoe lang zijn jullie daarmee bezig...... of ligt dit probleem in de prullenbak?

b. laatste ervaring, ik vraag hulp bij wisselen van room in slots..... antwoord van de medewerker, als je echt naar slots 1 wilt dan wil ik je wel helpen. hahah de hulp bestond uit het advies ff opnieuw inloggen, misschien kom je dan in slots 1.....wow superhulp dit

stop er maar mee, anders verpest ik mijn eigen dag nog met het oprakelen van problemen op sp
KarlGP -
J_O_A_N, de keuze is geheel aan jou of je mee wilt doen aan dit onderzoek. Ik begrijp dat je een uitgesproken mening hebt over bepaalde zaken in onze spellen, maar onze klantenservice staat hier geheel los van. Wij werken hier bij Spelpunt aan veel spellen, en dan kan niet alles meteen of snel worden aangepast. Wij zijn echter voortdurend bezig onze spellen te verbeteren, en kunnen hopelijk binnenkort ook een paar verbeteringen bieden die ook voor jou onze spellen nog vermakelijker maken
J_O_A_N -
dank voor je reactie Markus, maar de beoordeling klantvriendelijkheid vind ik niet los staan van de klantvriendelijkheid online.

Maar ik zou zeggen, maak de beloftes die enkele jaren geleden inmiddels zijn gedaan, waar :-)
bjd3 - 12 July, 2016 3:28 PM
toch raar..een huisgenoot van mij wil enquette ook invullen, maar krijgt de melding dat die de enquette al heeft ingevuld.....

Jullie kijken dus inderdaad naar ip-adres (zoals ik al vermoedde). Raar dat er maar een de enquette mag en kan invullen op 1 ip-adres.
KarlGP -
Jammer dat je huisgenoot in dit geval niet de enquête kan invullen, maar de beperking moet voorkomen dat een persoon de enquête meerdere keren kan invullen. Ook geven wij onder alle winnaars Munten weg, en wij willen natuurlijk dat iedereen dezelfde kansen heeft om deze te winnen.
HorenZienen -
Beste MarkusGP
Als ik dit goed lees heeft bjd3 het over meer/verschiilende personen op 1 ip-adres.
Jou antwoord gaat over een persoon die meer keren zou kunnen invullen.

Ook wij zitten met dit "probleem" het zou fijn zijn geweest als jullie dit aangeven voor dat je gaat invullen. kun je nog met die andere overleggen.
Wij hebben nl niet allemaal dezelfde ervaring met de klantenservice en zo krijg je geen eerlijk overzicht van een enquête.
sientje6 -
INGEVULT EN ALLES MET EEN 1 HET BLIJFT EEN ONEEERLIJKE SPEL
DarrickGP -
Bedankt voor het invullen sientje6. Met deze enquête vragen we spelers om onze klantenservice te beoordelen! De spellen op onze website staan hier geheel los van. Ik wil je natuurlijk wel graag erop wijzen dat iedereen evenveel kans maakt om een spel te winnen.
sientje6 -
is dat zo DarickGP wel vreemd dan dat je in bingo altijd de zelfde winnaars ziet, speel heel weinig bingo nog........erger me er dood aan ...... zit meer spinbingo nu daar heb je terminste nog een kans
ginao2 -
wanneer komt het poolen terug.
dat is volgens mij het enige spel waar geen geruzie in voor komt.
en het was toen altijd zo gezellig, ook met de anderse spelers.
jullie zouden er n, hoop n, hele grote plezier meedoen
Wouter - 13 July, 2016 10:19 AM
Hoi Gina02,

Een tijdje terug hebben we pool verplaatst naar de speelplaats. Je kan hier met dezelfde gegevens inloggen als op Spelpunt. Veel plezier met het poolen!

De Speelplaats
PaulaVeger1 -
ik ben op de tijd goed geholpen door spelpunt alleen moet ik te veel opwaarderen wil ik wat winnen maar dat is mijn eigen schuld en daar hou ik nu mee op maar bedankt voor jullie hulp als ik jullie nodig had van de kienmuts uit venlo
tofejo - 13 July, 2016 12:59 PM
hoi ik heb een vraagje .jullie komen dinsdag bij ons op de camping.mij vraag is hoe laat.vrindelijke gr tofejo
stenbram -
hallo waarom kan ik niet meer kraken met klaverjassen. Ben ik geen VIP meer?
Met vriendelijke groet Sten Bram
Wouter - 14 July, 2016 9:06 AM
Hoi stenbram,

Je VIP abonnement is inderdaad inmiddels verlopen, gelukkig is het makkelijk om een nieuw abonnement te nemen. Je doet dit door te klikken op de knop 'opwaarderen' (aan de bovenkant van het scherm in een van de spellen) en dat 'abonnementen' te selecteren.

Tot snel in Klaverjassen!
annie1964 -
erger mij vaak aan scheldpartijen en dat mensen vaak weggaan zonder dat ze de spel afmaken
jans771 -
Hoi Spelpunt ik was altijd vip ,nu niet meer ,ik wil graag weer vip worden ,hoe moet dat
Wouter - 14 July, 2016 9:08 AM
Hoi jans771,

Dit is heel simpel: klik op de knop 'opwaarderen' bovenaan het scherm in een van de spellen en klik dan op 'abonnementen'. Mocht je er niet uit komen neem dan gerust contact met ons op via 070-4272970 dan helpen we je graag verder.
RiaJ5 -
Goede morgen, ik heb 2 keer contact gehad met de klantenservice en ben beide keren prettig geholpen.Bedankt!
lichtflitsje -
toen sp samen is gegaan met gp is er niet veel meer aan ik snap dat het anders niet mogelijk was om in bepaalde landen een site te hebben en dat in de hoge kamers vaak dezelfden winnen het lijkt wel of er namen aan de winnende kaarten zijn gekoppeld ik vind het er niet leuker op worden maar kan er ook niet mee stop het is verslavend
Kijk_Kijk_Kijk -
Heb het ingevuld , maar snap niet dat er zoveel spelers het ergens anders over hebben als waar dit eigenlijk voor bedoeld is ????
HorenZienen -
Het klantenservice-team, dat is al zowat, ik heb al vaker met jullie "contact" gehad.
Helaas een matige ervaring:
1. Jullie lezen de klacht niet naar behoren, en stellen dan vragen die al in de klacht zijn vermeld
2. Je krijgt dan gewoon weer het zelfde antwoord, ook al schrijf ik dat het het goed heb begrepen, weer opnieuw dezelfde uitleg.
Ik kan hier nog wel meer schrijven, maar het eindresultaat is altijd, het probleem ligt bij de speler
Het is altijd mijn pc of de verbinding [provider] die niet werkt.
Ik begrijp nu de mensen op de chat heel goed als daar staat mailen heeft geen zin.
Wouter - 15 July, 2016 10:22 AM
Hoi HorenZienen,

Bedankt voor de feedback maar het zou helemaal mooi zijn als je de enquete invult (als je dat nog niet gedaan hebt) met dezelfde feedback. Alvast bedankt!
HorenZienen -
Beste Wouter, kijk dit is nu wat ik bedoel; wat lezen jullie nu wel en wat niet
Ik zou graag de enquête willen invullen, maar dat is helaas niet mogelijk.

Dit heb ik een paar berichten naar boven al geschreven, er kan maar een enquête per ip-adres ingevuld worden, dat was al door een ander gedaan.
Omdat dit toch met de klantenservice heeft te maken heb ik het hier maar geschreven



HennyF8 -
Waarom alleen over de klantenservice sp??? Willen jullie onze mening niet hebben over hoe het er aan toe gaat bij de bingo? En waarom kan er maar één iemand op een ipadres meedoen? Jullie zeggen altijd dat jullie niks met onze ip adressen doen of zelfs NIET kunnen doen?? Nou hier bewijst het maar weer eens dat jullie dus wel degelijk iets met ip adressen kunnen doen!! Of zie en lees ik het nou niet goed?? Doe maar eens een onderzoek naar de mening van vooral bingospelers over het spelverloop. is maar een idee hoor wat ik aandraag, maar zou het wel zeer op prijs stellen en dan zou ik er ook zeker aan mee doen.
Wouter - 15 July, 2016 10:21 AM
Hoi Henny,

We houden van tijd tot tijd verschillende enquetes en deze keer is het specifiek voor de klantenservice. Wie weet doen we in de toekomst nog een keer een vragenlijstje voor Bingo of een van de andere spellen.
Julian_J -
darten lijkt ineeens niet meer te werken. graag aktie