Laadproblemen opgelost

Laadproblemen opgelost
Recent is er een nieuwe versie van Flash uitgebracht. Deze versie heeft in combinatie met een aantal browsers, waarbij voornamelijk Firefox en Internet Explorer Edge, voor laadproblemen kunnen zorgen. Echter hebben we voor deze browsers de oplossing gevonden.

Internet Explorer 11 & Edge
Alle problemen lijken opgelost. Je kunt gewoon weer inloggen en alle spellen laden zonder enig probleem. Laat het ons vooral weten!

Firefox
Wil je Firefox blijven gebruiken, installeer dan de meest recente 64-bit versie van Firefox. Deze versie is getest en werkt. Het laden gaat sneller en tevens is het een stuk moderner dan de andere versies! Je kunt deze versie hier downloaden.

Google Chrome
Geen enkel probleem. Dit is tevens de browser die wij aanraden. Een goede browser die tot op heden nooit voor problemen heeft gezorgd met onze spellen. Deze is hier te downloaden.

Hulp nodig?
Mocht je hulp nodig hebben, ons team staat voor je klaar. Je kunt ons via het Servicepunt benaderen, maar we zijn ook telefonisch bereikbaar via 070 4272970. De lijn kan soms bezet zijn, maar we doen ons best iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Bedankt voor jullie geduld en we gaan ervanuit dat iedereen vanmiddag weer de spellen kan spelen 

Klik hier voor GRATIS Munten!

lanzarote2 -
probleem met edge opgelost dank je wel
Wouter - 16 March, 2017 12:46 PM
Jeej! Blij dat het weer werkt, vergeet het niet te vertellen aan vrienden/vriendinnen die er misschien ook last van hadden EN vergeet de gift niet als je die nog niet hebt opgehaald
vlindertje70 -
ik kan je bij deze melden dat spelpunt hier weer onder alle browsers primma draaid
bedankt voor julie inzet
groetjes
Wouter - 16 March, 2017 3:44 PM
Jij bedankt voor het geduld!
koffieleut22 -
wat een verbetering zeg maar niet heus!!! kan bij bingo nummer met heel veel achterstand aanklikken nog nooit zoooooooooooo traag geweest en weg 750 punten echt balen .
JoyceGP - 16 March, 2017 1:06 PM
Hoi koffieleut22,

Dat klinkt helaas als een ander probleem. Ik zou je aanraden om even contact op te nemen met onze helpdesk. Bijvoorbeeld via Help bovenaan de pagina en dan Contact te selecteren. Of op het bovengenoemde telefoonnummer: 070 4272970. Wij zijn elke werkdag van 09:00 tot 22:00 uur bereikbaar. Hopelijk komen wij er dan samen uit.
missbobo -
weer zoiets je gezin mag niet uit meer personen bestaan dan 3 lijkt
wel of e in een ander land zijn waar je gezin maar uit 3 mag bestaan
jammer weer sp zelfde als poosje terug lreeg er maar een de vip van 6 dagen
weer teleurgesteld
estherislief -
als ik wil inloggen bij 31e of bingo
gaat de loading niet verder dan 70%
Wouter - 16 March, 2017 3:43 PM
Hoi Esther,

Dat gaan we voor je oplossen!

Neem even telefonisch contact met ons op via 070-4272970 en dan helpen we je graag verder.
hoel -
ik kan slots niet laden
de balk is wit en blift op 15 % staan
doert verder niks
Wouter - 16 March, 2017 3:38 PM
Hoi Hoel,

We raden aan om de laatste versie van Firefox 64 bit te downloaden, ook als je via Linux speelt. De download voor Linux is hier te vinden: https://download.mozilla.org/?product=firefox-52.0-SSL&os=linux64&lang=nl

Laat
even weten of het gelukt is!
leoh -
goede middag
ik speel met 3 namen op sp
leoh leohen en hoel
op geen van de 3 namen kan ik slots laden
ik heb een sim pc dus ben ik afhankelijk van de centrale misschien dat jullie hun kunnen verwittigen
dit is een reactie op mijn vorige reactie
vriendelijke groet leo
Wouter - 16 March, 2017 4:28 PM
Hoi Leoh,

Het beste kan je contact opnemen met de helpdesk van Sim Service om je te helpen met het updaten.
HHMM2 -
recente 64 bit versie geinstalleerd.
Kan toch niet in Spelpunt komen
GP_Jeff - 16 March, 2017 5:54 PM
Hi HHMM2,

Interessant. Kun je ons wellicht bellen zodat we even met je mee kunnen kijken? We zijn tot 22:00 uur te bereiken op 070 4272970.
Freddegraaf1 -
hier werkt alles weer goed
zoals chrome en explorer win 7
chrome werkte ik niet graag mee maar hou ik nu achter de hand
bedankt voor de punten
boedha2222 -
bericht als andere speler weggezet omdat ik meerdere namen heb maar
hier werkt alles weer goed
zoals chrome en explorer win 7
chrome werkte ik niet graag mee maar hou ik nu achter de hand
bedankt voor de punten
GP_Jeff - 16 March, 2017 5:55 PM
Fijn om te horen dat het is opgelost!
mary57 -
Bij edge werkt spelpunt nog steeds niet bij mij blijft hangen op 70%
CasperGP -
Hi mary57,

Wij zouden graag met je meekijken en wellicht kunnen we wel iets voor je betekenen. Ik zou je dan ook willen vragen om ons via Servicepunt een berichtje te sturen. Met hierin je contactgegevens en eventueel een tijd waarop je beschikbaar zou zijn.

Je kunt Servicepunt openen door bovenaan deze pagina op help te drukken en dan op het knopje contact.

We zien graag je bericht tegemoet.
bjd2 -
Nou probleem is echt niet opgelost!!!! Laad heel heel langzaam. Is echt enorm irritant. Jammer SP, maar ik kan alleen maar NEE zeggen.
CasperGP -
Hi bjd2,

Ik zou je graag willen helpen. Wat ik mij overigens wel afvroeg, speel je toevallig via een draadloze verbinding? Ik zou je namelijk in dat geval willen vragen om het eens via de kabel te proberen. Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat je draadloze verbinding lang niet altijd even stabiel is.

Onze spellen hebben namelijk echt een stabiele verbinding nodig om de beste spelervaring te hebben. Mocht het nu zo zijn dat het ook dan niet lukt kunnen wij misschien een keertje met je meekijken echter biedt ook dat geen garantie op een stabielere verbinding.

Je kunt ons in dat geval bereiken via het Servicepunt.
bjd2 -
Hallo Casper,
Ik heb interdaad een draadloze verbinding en ga echt niet meer terug naar een kabel door de kamer heen. Deze verbinding is altijd top, nooit geen problemen. Zeker niet bij facebook. Alleen de laatste tijd bij Spelpunt. Dat vind ik raar! Nooit geen probleem met laden en ineens duur het een aantal minuten (zo niet meer) voordat ik uberhaupt kan spelen. Vreselijk vind ik dat.
bjd2 -
Bovendien speel ik via Google Chrome. Nooit geen problemen gegeven staat hierboven.
elzeke1 -
Goede avond ik wil even JoyceGP bedanken voor het oplossen van de opstartproblemen die ik had.
Mijn dank is groot ELZEKE1



Els van Gerwen
CasperGP -
Hi Elzeke1,

bedankt voor je bericht en namens JoyceGP heel graag gedaan. Verder wensen we je een hele fijne dag verder en natuurlijk heel veel splezier.
terwispel1 -
Hoi,
Ik heb eeb chromebook. Klaverjassen laadt tot 70% blijft dan lang hangen.
Eenmaal in spel kan ik niet chatten zowel in lobby als in spel. Kan ook niks lezen.
CasperGP -
Hi terwispel1,

Ik zou je graag willen helpen, echter vroeg ik mij ook af of je wellicht via een draadloze verbinding speelt. Het zou namelijk zomaar kunnen dat deze verbinding niet heel stabiel is waardoor het binnenkomen in onze spellen langer duurt dan dat je van ons gewend bent op een bekabelde verbinding. In dat geval zou ik je willen aanraden om eens via de kabel te spelen.

Mocht dit nu niet mogelijk zijn zou ik je willen aanraden om eens je router en of modem te herstarten. In zo'n geval ververs je namelijk je internet en kan het zomaar zijn dat die ineens een stuk stabieler werkt. Ook raad ik je aan om zo min mogelijk obstakels te hebben tussen je modem en of router waaronder muren, plafonds en andere draadloze apparaten. Deze kunnen namelijk het signaal verzwakken. Ik zou in zo'n geval wat dichter bij de router en of modem gaan zitten om een sterker signaal te hebben.

Mochten al deze tips nou echt niet werken en de verbinding zwak blijven kun je natuurlijk nog altijd contact opnemen met je internet provider. Wij kunnen er namelijk helaas niet voor zorgen dat de verbinding van de spelers satbieler wordt.

Ik wens je verder dan ook een hele fijne dag verder en laten we hopen dat je wat aan mijn tips hebt.
spinnewebje -
Hoi ,nou ik kan het nog steeds niet spelen
SamiraGP -
Hi spinnewebje, wat jammer! Wat lukt er precies niet dan? Blijft het spel nog steeds vastzitten tijdens het laden?
spinnewebje -
Hoi ik krijg alleen maar een wit vlak ,de hele achtergrond staat er behalve het spel.
terwispel1 -
Hallo Casper,

het probleem was idd de draadloze verbinding. Problemen opgelost:).
Hartelijk dank
GP_Jeff - 17 March, 2017 5:16 PM
Fijn om te horen dat het is opgelost!
Mister_Solo -
Vraag me toch af hoe het kan dat spelers problemen hebben met deze site?? Ik ondervind zelf nagenoeg nooit problemen......laatst 1 keer, maar dat kwam door Ziggo.

Ik houd mijn pc gewoon up to date, zojuist weer een update gedaan (Windows).Verder draai ik op IE.
_lovelight_ -
Ik op chrome solo en ook nooit problemen gehad.
gemma41 -
helaas ik kom er niet meer in he
Wouter - 20 March, 2017 10:47 AM
Hoi Gemma,

Ik zie dat je inmiddels een paar potjes hebt gespeeld en ga er vanuit dat het weer werkt.
Andre1731 -
nog steeds regelmatig problemen met inloggen en een goede verbinding aanhouden , valt vaak opeens weg en kan ook tijdens spelen(klaverjas) vaak niet chatten met de anderen. Wat is hier aan te doen ?
Wouter - 20 March, 2017 10:59 AM
Hoi Andre,

Zo op het oog lijkt dit een probleem met een draadloze verbinding. Neem contact met ons op via 070-4272970 en dan kunnen we helpen door tips te geven om het te verbeteren. Hopelijk horen we snel van je.
janjansen3 -
Alleen I.E loopt vol , met andere browsers nooit geen problemen , ook op phone en tablet loopt alles soepel . Kan naar hartelust opwaarden hier
jackRussel1 -
alles heeeel langzaam op faceboek vr gr.
vrijgezel1953 -
veel punten kwijt door slecht opstarten hoop nu beter
hobbyist50 -
ik werk met Google Chrome, maar bij woordtornado gaat het niet goed, de eerste 2-3 woorden die je wil maken krijg je ze niet op zijn plaats, net ook weer verloren door dat stomme gedoe.
Bij dobbelen precies het zelfde gelazer.
Dus los het maar op SP
Wouter - 20 March, 2017 11:06 AM
Bedankt voor het doorgeven!

Dit kan diverse oorzaken hebben en we zouden graag een kijkje met je willen nemen om te zien wat het kan zijn. We zijn telefonisch bereikbaar op 070-4272970 en elke werkdag tot 22:00 uur geopend. Hoop snel van je te horen!
Julian_J -
darts kon je voorheen onder Mozilla spelen, maar na de laatste versie werkt dit niet meer.
heeft iemand een oplossing
Wouter - 20 March, 2017 10:52 AM
Hoi Julian,

Darts op de Speelplaats werkt met Java en dat wordt door bijna alle browsers niet meer ondersteunt. Je hebt kans dat het met Internet Explorer nog wel werkt.
klaartjekip1 -
Ik kan met internet explorer nog niet inloogen hoor.
Wouter - 20 March, 2017 11:30 AM
Hoi Klaartje,

Ik zie dat je na je bericht nog diverse spellen hebt gespeeld en ga er vanuit dat het inmiddels weer werkt.
klaartjekip1 -
Speel nu via een andere browser, zou anders ok dit niet kunnen typen. Krijg op internet explorer een raar vlak met kruisjes,kan er verder niet op spelen.
Deze browser heeft niet mijn voorkeur, maar kan nu niet anders
Gremlin2 -
Beste,

Ik heb Crome maar zwaar laad problemen en heb flash geactiveert in plugins.
Wouter - 20 March, 2017 11:31 AM
Hoi Gremlin,

Hoevaak heb je de zware laadproblemen? Is het toevallig alleen de eerste keer dat je bij Spelpunt inlogt? Ik hoop snel van je te horen!
GinekeTopelen -
die van mij laad heel langzaam op wat moett ik doen
Wouter - 20 March, 2017 1:33 PM
Hoi Gineke,
Hoelang heb je dit en hoevaak? Heb je het toevallig alleen de eerste keer op een dag dat je naar Spelpunt toegaat?

Hoop snel van je te horen!
Sarah301 - 20 March, 2017 1:10 PM
Hoi. Ik speel via Chrome maar draaibingo start bij mij niet op. Hij blijft bij het laden op 70 % hangen.
Wouter - 20 March, 2017 2:19 PM
Hoi Sarah,

Zou je het opnieuw willen proberen, het werkt inmiddels weer!
liefbeertje73 - 20 March, 2017 4:46 PM
Problemen zijn niet opgelost. Zit je in een spel is de verbinding verbroken en nee ligt niet aan mijn pc zoals jullie altijd zeggen. Ander spellen en internet doen het wel. Wil ik naar een ander room bi bingo lukt ook niet. Is echt niet leuk meer. Zelfde bij poker. Elke keer je punten weg.
Een en al ellende bij spelpunt of gamepoint. Bah Bah Bah
liefbeertje73 - 20 March, 2017 5:09 PM
En weer verbinding weg. En niet in een andere room kunnen komen. Word er schijtziek van.
Wouter - 20 March, 2017 5:19 PM
Hoi Liefbeertje,

We kunnen hiermee het beste telefonisch helpen. We zijn vanavond tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970. We hopen snel van je te horen!
nelleke1 -
sorry,maar dit is geen spelen meer maar mens erger je niet. firefox werkt voor geen meter even heeft het gewerkt nu steeds verbinding maken ben je aan het spelen error. en heb je verbinding en je wilt naar een andere kamer om te kijken of je daar wat kan winnen gaat het niet want blijf in de zelfde kamer zitten dus. en ook chrome is waardeloos of jullie hebben het ip eruit gegooit.ik weet het niet meer. maar wat ik wel weet is dat ik even een stop zeg tegen spelpunt.
Wouter - 21 March, 2017 9:46 AM
Hi Nelleke1,

Heb je netjes alles geupdate en dan werkt het nog niet helemaal zoals het zou moeten. We willen je graag helpen hiermee, neem contact met ons op via 070-4272970. We zijn elke werkdag tot 22:00 geopend.
Dammertje01 -
nou de problemen zijn nu nog niet opgelost lijkt me, ik kan nu nergens in steeds blijft het laden op 70 % hangen en gaay echt niet verder.
Wouter - 21 March, 2017 10:35 AM
We adviseren om te zorgen dat je browser helemaal up to date is. In het geval van Internet Explorer kan je updaten naar een nieuwere versie.




Mochten de problemen aanhouden na het updaten neem dan gerust contact met ons op en we helpen je dan graag verder.
floskiet -
nou hij laad bij mij nog steeds slecht op
anjer1 -
hier ook geen draaibingo blift steeds steken op 70% en duurt heel lang voor je een keer bingo kunt spelen
ruma5 -
ga ik kan er vanaf gister niet meer in blijft op 70%staan hoe kan dat betalen ging wel gister
Dammertje01 -
Hoi wouter.

Bij mij is alles up to date hoor. Ik heb alle ict diploma's die er zijn dus ik kan wel met computers omgaan dacht ik zo. Het ligt gewoon bij spelpunt dat het niet laad. Nu ook weer blijft het laden ook nu weer vandaag op 70 procent staan en gaat echt niet verder. Los dit toch eens op of kunnen jullie dit niet. Ik heb wel een oplossing maar die vertel ik niet jullie zoeken het zelf maar uit. Op andere sites met flash op laadbalken geen probleem alleen bij spelpunt steeds.
Wouter - 28 March, 2017 10:52 AM
Hoi Dammertje,

Laten we de ICT kennis gebruiken en samen tot een oplossing komen. Ik zie dat je de afgelopen dagen wel wat spellen hebt gespeeld dus hopelijk werkt het ondertussen weer. Zo niet, neem dan telefonisch met ons contact op via 070-4272970 en we helpen je dan graag verder.